Magyar InternetFigyelő
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 FiberNet Telefon – egyre több helyen az országban

 

 

 

A kábelhálózaton keresztül elérhető, digitális alapú telefon térhódítása -alacsony ára és hasznossága miatt- napjainkban feltűnően gyorsan növekszik. A digitális telefonálás mára valós alternatívát jelent a megszokott vezetékes vagy mobil telefonszolgáltatások mellett. Nincs szükség a korábban használt telefonkészülékek cseréjére, sem pedig az ismerőseink körében már elterjedt telefonszámunk megváltoztatására, ennek ellenére a beszélgetés nagyon modern, digitális formában jut el egyik hívótól a másikig.

 

A FiberNet 2006-ban több mint 4 milliárd forintot fordít technológiai fejlesztésekre és szolgáltatási minőségének javítására. A fejlesztés eredményeként a cég áprilisban a kábeltelevízió- és internet szolgáltatása mellett elindította digitális telefonszolgáltatását, az országos bevezetés első állomásaként Kecskeméten. A kecskeméti bevezetés sikere után Cegléden és Csongrádon 2006 májusában elkezdődnek a műszaki tesztek, júniusban pedig elindul a szolgáltatás. Az előzetes terveknek megfelelően hónapról-hónapra több helyen érhető el a Fibernet telefon, év végére az előfizetők több mint 90 %-ának körében hívható lesz.

Több komoly előnyt is biztosít a cég digitális telefonjának használata:

 

-          a régi szám és telefonkészülék megtartható

-    előhívószámok nélkül telefonálhatnak az előfizetők

-          a digitális technikának köszönhetően kiváló minőségű hangszolgáltatás

-          ingyenes hálózaton belüli hívások

-          akár 1 éven keresztül havidíj nélkül telefonálhatnak az előfizetők

-          ezt a kedvezményes időszakot követően több mint 50 %-kal kedvezőbb havidíjakkal számolhatnak a megrendelők  (a T-Com Bázis díjcsomagjának 2006. március 6-án  érvényes tarifáit figyelembe véve)

-          kedvező percdíjak (a T-Com Bázis díjcsomagjának 2006. március 6-án  érvényes percdíjaihoz képest)

 

A Fibernet versenyképessége abban rejlik, hogy a kábeltelevíziós hálózaton új technológiák alkalmazásával három szolgáltatást – televíziót, internetet, telefont - is el tud juttatni az előfizető otthonába, és az ebből adódó alacsonyabb fajlagos költségeket az előfizető is érezheti, hiszen az új lehetőségekkel a háztartás kábeltelevíziós, internet- és telefonhavidíjra fordított összes kiadása jelentősen csökkenthető. A legnagyobb megtakarítást azok az ügyfelek érhetik el, akik mindhárom szolgáltatásukat a Fibernettől rendelik meg, ők egy közepes televíziós csomagot, folyamatos korlátlan internet hozzáférést, és telefon előfizetés már havi 10 ezer forint alatt is használhatnak.

 

A fejlesztések hátterében a számos kábeltelevízió és média érdekeltséggel rendelkező tulajdonos, a Warburg Pincus magántőke befektető társaság áll, amely világszerte több mint 20 milliárd dollárnyi befektetést kezel. Európában a Fibernet Zrt. mellett Hollandia egyik vezető triple play szolgáltatója, a Multikabel, és Bulgária piacvezető kábeltelevíziós szolgáltatója, az Eurocom Cable is a folyamatosan terjeszkedő és technológiailag is intenzíven fejlődő csoport tagja.

 

Végezetül még egy jó hír a FiberNet háza tájáról: a jelentős további fejlesztések eredményeként augusztustól a hét minden napján 24 órás ügyfélszolgálat áll az ügyfelek rendelkezésére. Az ügyfélszolgálat 30 operátorral, akár havi 50 ezer megkeresést (telefonon, e-mailben, interneten) is képes rövid időn belül megválaszolni az országosan egységes, 1280-as hívható telefonszámon. Ezen kontakt center létrehozása is igazolja, hogy a FiberNet nem csupán fizikai értelemben kívánja bővíteni hálózatát, de nagy hangsúlyt fektet szolgáltatásainak minőségi fejlesztésére is.

 

 

Budapest, 2006. május 9.